Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
Kisojen tulos laskenta...?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
KOIVI



Liittynyt: 18 Tam 2008
Viestejä: 24

LähetäLähetetty: 17.06.2008 18:46    Viestin aihe: Kisojen tulos laskenta...? Vastaa lainaamalla viestiä

Yleisesti kilpailu järjestäjille, että paneutuisivat tulos laskentaan hieman. Esimerkkinä viime sunnuntain Oulun kisat. Itselläni oli välierien viimeinen lähtö, eli lähtö numero 29. Olin kyseisen lähdön kolmas, kolme meni semeihin. Ajoin varikolle löysäsin vyöt, jonka jälkeen juoksin taululle katsoon oman seuraavan lähdön, joka oli taululla lähtö 30. Katsoin taululta viivalle ja kyseinen lähtö lähti liikkeelle. Omasta mielestä hieman liian joutusaa toimintaa! Ajatuksen lukijana olis kereny kyseiseen semi lähtöön.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sami kaikkonen



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 63
Paikkakunta: Karstula

LähetäLähetetty: 17.06.2008 18:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

samaa mieltä Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
p.i.t



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 23
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 17.06.2008 19:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joskus on tullut huomattua että tietyllä osallistujamäärällä kaavion ollessa : alkuerien voittaja suoraan semifinaaleihin. niin tahtoo sitten se yksi semi olla sellainen että siinä on ne alkuerien voittajat ja muissa sitten hajontaa enemmän aikaisempien sijoituksien suhteen...
_________________
tekemätöntä ei voi saada tekemättömäksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anne Koljonen



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 45

LähetäLähetetty: 17.06.2008 20:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kerran oli Oulussa vieläkin sähäkämpää toimintaa. Tulin naisten luokassa voittajana maaliin, yleisen luokan eka lähtö, jossa minun olisi pitänyt olla, lähti liikkeelle kun ajoin varikkotietä omalle varikkopaikalle...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
KOIVI



Liittynyt: 18 Tam 2008
Viestejä: 24

LähetäLähetetty: 17.06.2008 21:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hopussa ne on sinuaki yrittäny pitää. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sami Poola



Liittynyt: 21 Maa 2008
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 17.06.2008 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

on kyllä melko kummallista touhua... ei luulisi että kisat nyt sentään niin isot olivat että ne piti sellaisella hopulla piti läpi viedä Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hannu Kettunen



Liittynyt: 18 Tam 2008
Viestejä: 191

LähetäLähetetty: 18.06.2008 11:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on ollu tapana kun olen ollu kilpailunjohtajana, niin erien välissä olen pitänyt n. 5-10 minuuttia taukoa, että saadaan listat taululle ja kuuluttaja kuuluttaa vielä ketä tulee mihinkin.

On niitä jäänny meilläkin päin lähdöistä pois joskus.....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Markku Kankare



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 270
Paikkakunta: Somero

LähetäLähetetty: 18.06.2008 13:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Terve
Tuloslaskentahan on hoitanut hommansa ainakin nopeasti noissa yllämainituissa tapauksissa, jos kerran lähtölistat ovat olleet kunnossa kilpailijan vasta palatessa radalta. Tahtoo vaan olla niin, että varsinkin nuorten ja naisten luokissa osallistujamäärät ovat sen verran pienet, että noita peräkkäisiä lähtöjä tulee väkisinkin.
Se että erien välissä ei ole ollut riittävästi taukoa johtuu kilpailunjohtajan toiminnasta.
Kilpailunjohtajat taas ovat puun ja kuoren välissä tehdessään päätöksiä erien ajattamisessa. Välillä ollaan aikataulusta myöhässä ja joskus taas kaavio tekee omat tepposensa. Tällöin on olemassa vaara, että ei huomata verrata lähtöjen osallistujalistoja toisiinsa ja joku ei saa riittävästi valmistautumisaikaa lähtöönsä.
Myös kilpailijat ja ylesiö heittävät oman lusikkansa soppaan halutessaan mahdollisimman lyhyitä kisapäiviä. Eli jos joskus ihmettelette "ylimääräisiä" tai "turhia" taukoja, niin tässä on yksi selitys niille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sami Poola



Liittynyt: 21 Maa 2008
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 18.06.2008 23:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

muistan itse kun ihmettelin joskus nuorempana miksi oli juuri sellaisia "turhia" taukoja mutta nyt kun itse ajaa niin tietää miks ne ovat olemassa Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)