Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
petevaasa
Liittynyt: 07 Maa 2008 Viestejä: 46 Paikkakunta: Vaasa
|
Lähetetty: 14.09.2011 17:50 Viestin aihe: |
|
|
Kentältä kuulluu huhuja että hans niskatuki ois tarkoitettu radalle,sprinttiin ralliin ym.missä ajetaan yksin ei yhteislähtöjäkuulemma joku ajovarustemyyjä oli sanonut näin.mut tää on vaan kuultua!Eipä jokkikses ole paljoa niskavaurioita tullut vanhalla niskatuella???
Jonkun verran kisoja kiertäneenä
Petri Niutanen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Teppo Joutsi
Liittynyt: 21 Hel 2010 Viestejä: 28
|
Lähetetty: 14.09.2011 21:10 Viestin aihe: |
|
|
Tuli tässä mieleen kun tätä keskustelua luin,niin kun porukka sanoo ,että jokkisautot on niin mätiä ,että kuski putoo kyydistä kaadon yhteydessä.Montako kertaa jm-kuski on satuttanut itsensä ruostevaurioden takia viimeisten 30 vuoden aikana?Saati sitten pudonnut pohjan läpi.Ja mistä tiedätte ,että autot ovat niin mätiä??Itsellä ei ainakaan ikinä kukaan ole tullut kisoissa tökkimään ruuvimeisselilla pohjaa.Ja samaa mieltä ,että Hanssia ei tarvi jokkiksessa eikä ees tulipalon kestäviä black horseja..Ps.Nää on sit ihan kysymyksiä ei kettuilua.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
joni siirtonen
Liittynyt: 14 Syy 2011 Viestejä: 2
|
Lähetetty: 15.09.2011 13:58 Viestin aihe: |
|
|
Tepanderi kirjoitti: | Tuli tässä mieleen kun tätä keskustelua luin,niin kun porukka sanoo ,että jokkisautot on niin mätiä ,että kuski putoo kyydistä kaadon yhteydessä.Montako kertaa jm-kuski on satuttanut itsensä ruostevaurioden takia viimeisten 30 vuoden aikana?Saati sitten pudonnut pohjan läpi.Ja mistä tiedätte ,että autot ovat niin mätiä??Itsellä ei ainakaan ikinä kukaan ole tullut kisoissa tökkimään ruuvimeisselilla pohjaa.Ja samaa mieltä ,että Hanssia ei tarvi jokkiksessa eikä ees tulipalon kestäviä black horseja..Ps.Nää on sit ihan kysymyksiä ei kettuilua.. |
joo eli en halua vähätellä lajin kalustoa jne jne... mutta mieleeni putkahtaa useampi esimerkki vuosienvarrelta missä autojen peltien happamuus on aiheuttanut kuskille jos jonkin näköisiä ongelmia... tässä pari esimerkkiä: JM-SM Liiga Kouvolassa kuljettaja kaatoi autonsa lähtösuoralla ja kuinkas siinnä kävikään penkki repesi auton pohjasta irti ja tippui turvakaarien päälle, Päijät-Hämeen ajo Kukonkoivu kuljettaja ajoi 600 fiatilla kaiteeseen heti lähdön jälkeen ja kuljettajalla nilkka/nilkat murtui koska auton "turvakaaret" repesivät pohjasta irti ja taipui sisäänpäin siten että jalat olivat välissä... mutta asia ei minulle sinäänsä kuulu, kukin rakentakoot autonsa niin kun parhaaksi/turvalliseksi näkevät... Ja pyydän anteeksi mikäli olen loukannut jotain lajin harrastajia, tarkoitukseni ei ole vähäksyä lajia eikä sen harrastajia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Esko Reinikainen
Liittynyt: 25 Maa 2011 Viestejä: 71
|
Lähetetty: 15.09.2011 15:00 Viestin aihe: |
|
|
Noista esittämistäsi tapauksista on kulunut jo useampi vuosi. Jonkun verran m,m jokkiksen katsastuksessa mukana olleena voin kertoa että parin viime vuoden aikana on lähes jokaisessa kisassa katsastuksen pääpainopiste on ollut korin ruostevaurioissa ja siellä erikoisen syynin kohteena turvakehikon kiinnitykset. Jos niissä on ollut ruostevaurioita on auto mennyt poikkeuksetta hylkyyn. Mielestäni on tilanne parantunut, tosin vieläkin tarkempi saisi katsastus korin kunnosta olla, sekä katsastuksen taso yhtenäisempi eri puolilla maata. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|