Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Topi Tuomaala
Liittynyt: 09 Lok 2010 Viestejä: 2 Paikkakunta: Kokkola
|
Lähetetty: 26.08.2014 19:36 Viestin aihe: Miten etuvedon saa lähtemään viivasta? |
|
|
Menettämättä kuitenkaan ajo-ominaisuuksia.
- Keulaan lisää painoa?
- Keulaa alas, perää ylös?
- Jäykät takajouset? _________________ kubelwagen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eero kortesniemi
Liittynyt: 15 Lok 2012 Viestejä: 24
|
Lähetetty: 27.08.2014 21:39 Viestin aihe: |
|
|
minkähänlaanen auto on kysees?
ittellä 405 pösö, laitettu pohojapanssari n.5-6mm paksua metalliplootua, painaa varmaa 30kg, 14" renkaat eres, 15" takana, tämäkin jo autto jonkiverran, ku ennen ei ollu pohojapanssaria ja 15" renkaat etupääs, ajo-ominaisuuksia tämä ei haitannu ollenkaan. Aina parempi jos saat etupääs painopistettä maharollisimman alas. _________________ ei sen väliä jos son väliä mutta jos son väliä nii ei sen väliä joten väliäkös sillä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jorma Peltokoski
Liittynyt: 28 Maa 2010 Viestejä: 254 Paikkakunta: Koskenkorva
|
Lähetetty: 27.08.2014 21:40 Viestin aihe: |
|
|
Vastaus: Huonosti...
Samaa olen pohtinut oman kinnerin kanssa ja jutellut noiden etuveto kiihdyttelijöiden kanssa ja siellä pääsääntöisesti keinona on erittäin jäykät takajouset, jollakin oli pelkkä rautatanko iskarin tilalla eli äkkilähtöjen keinot ei sovellu radalle kovin hyvin.
Pyörän kulmat, camper, caster ja auraus/haritus lienee ne suurimmat ja tietysti mekaaninen pito eli hyvät renkaat.
Pyöränkulmien hakeminen vaatii paljon testiä ja ovat varmaan melko lailla autokohtaisia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ciciro
Liittynyt: 08 Elo 2011 Viestejä: 7
|
Lähetetty: 31.08.2014 15:50 Viestin aihe: |
|
|
Lukollinen laatikko |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ari Korpela
Liittynyt: 26 Tam 2008 Viestejä: 214
|
Lähetetty: 31.08.2014 17:38 Viestin aihe: |
|
|
Laita etupäähän hydraulipumput,joka laskee etukelkkaa enemmän rataa kohden |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|