Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
esimerkillistä #EIKiusita henkeä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
citydog



Liittynyt: 04 Maa 2008
Viestejä: 38
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 08.09.2015 19:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei terve ei kyl uskois et ootte muka aikuisii äijii! Toivotaa ettei pilka osu omaan nilkkaan. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras






LähetäLähetetty: 08.09.2015 21:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kans oikeen aukee mulle tää kampanja. Nykyihmiset on niin herkkiä. Ennen vanhaan vedettiin pataan,jos joku kiusas ja thats it. Ei tarvittu tarroja konepeltiin. Ja vittuiluhan on vaan välittämistä,ja taitolaji.Smile Hyvää yötä. Ps. Älkää lapset tapelko..
Takaisin alkuun
Ari Pohjaniemi



Liittynyt: 02 Kes 2015
Viestejä: 100
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 09.09.2015 08:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

citydog kirjoitti:
Ei terve ei kyl uskois et ootte muka aikuisii äijii! Toivotaa ettei pilka osu omaan nilkkaan. Twisted Evil



Hyvin sanottu! Aivan uskomatonta puhetta ja paskanjauhantaa aikuisilta miehiltä!

Teidänkö mielestä sanoman levittäminen ei tuota mitään tulosta ja on tyhjänpäiväistä! HUOH!! Kyseessä on uskomattoman hieno kampanja, joka varmasti tuottaa tulosta! On koulukäyntejä jne muita tapahtumia joissa moottoriurheilijat käy kertomassa/valistamassa kiusaamisesta ja samalla kertovat omasta harrastuksestaan ja tutustuttavat uusia tulevaisuuden rattimiehiä/naisia.

PS. Keep up the good work citydog!
_________________
On se joskus valmis!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
hanna



Liittynyt: 08 Jou 2008
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 09.09.2015 09:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei hyvää päivää! Tämä #EiKiusita kampanja on mielestäni hyvä muistuttamaan meitä kiusaamisesta ihan joka paikassa. Lasten keskuudessa se on nykypäivänä välillä hyvinkin raadollista. On mielestäni hienoa että autourheilijat haluavat omalla mallillaan ja esimerkillään välittää lapsille/ nuorisolle viestiä että kiusaaminen on tyhmää/ turhaa. Lisäksi autourheilua on viety esiteltäväksi nuorille kampanjan myötä. Ja yksi kampanjan tarkoitus on saada aikaiseksi keskustelua kiusaamisesta ja sitä en se on saanut.

Mutta ehkäpä kiusaamisen poistaminen pitäisi ensin aloittaa aikuisista miehistä tälläkin saralla. Vittuilu toisille ei ole mielestäni hienoa eikä taitolaji niinkuin joidenkin mielestä on. Ymmrärrän tämän omassa kaveriporukassa vitsillä mutta en julkisesti toisille ihmisille. Mielestäni se kertoo lapsellisesta käytöksestä ja annamme näin huonoa esimerkkiä/mallia myös nuorisollemme. Lisäksi vahinko vain mutta osa vittuilusta tuntuu kohdistuvan facessa myös nuoriin aikuisten miesten taholta.
HÄVETKÄÄ!!!

Hanna Yrjölä-Elo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hanna



Liittynyt: 08 Jou 2008
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 09.09.2015 09:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sitten itse alkuperäiseen kysymykseen. Ehdottaisin esimerkillistä #Ei kiusita henkeä osoittaneeksi Irma Pekkarisen. Facebookissa on autourheilun ystävät ryhmä, joka huomioi ja nostaa esille erilaisia kilpailijoita perusharrastajista ammatikseen ajaviin. Ketään ei siellä kiusata ja kaikki harrastajat ovat samanarvoisia. Varikolla Irma on mukava ja aurinkoinen ihminen sekä lisäksi tuo aktiivisesti esille #Ei kiusita kampanjaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mikko Ikonen



Liittynyt: 15 Lok 2009
Viestejä: 54

LähetäLähetetty: 09.09.2015 13:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hanna kirjoitti:
Ei hyvää päivää! Tämä #EiKiusita kampanja on mielestäni hyvä muistuttamaan meitä kiusaamisesta ihan joka paikassa. Lasten keskuudessa se on nykypäivänä välillä hyvinkin raadollista. On mielestäni hienoa että autourheilijat haluavat omalla mallillaan ja esimerkillään välittää lapsille/ nuorisolle viestiä että kiusaaminen on tyhmää/ turhaa. Lisäksi autourheilua on viety esiteltäväksi nuorille kampanjan myötä. Ja yksi kampanjan tarkoitus on saada aikaiseksi keskustelua kiusaamisesta ja sitä en se on saanut.

Mutta ehkäpä kiusaamisen poistaminen pitäisi ensin aloittaa aikuisista miehistä tälläkin saralla. Vittuilu toisille ei ole mielestäni hienoa eikä taitolaji niinkuin joidenkin mielestä on. Ymmrärrän tämän omassa kaveriporukassa vitsillä mutta en julkisesti toisille ihmisille. Mielestäni se kertoo lapsellisesta käytöksestä ja annamme näin huonoa esimerkkiä/mallia myös nuorisollemme. Lisäksi vahinko vain mutta osa vittuilusta tuntuu kohdistuvan facessa myös nuoriin aikuisten miesten taholta.
HÄVETKÄÄ!!!

Hanna Yrjölä-Elo





Ei mun mielestä ole mitään hävettävää. Keskustelua asia varmaankin kaipaa jo senkin takia, jos joillekkin on epäselvää mihin tällä pyritään tai mikä tämän jutun pohjimmainen idea on. Sitä ei ole kukaan tuonut esille.

Vastaava kampanja EI KIUSATA tai MLL:n kiusaamista vastaan olevat projektit esittelevät tarkastikkin mikä on projektin tarkoitus ja keinot siihen. Se, että liimataan tarroja autoihin ilman suurempaa tarkoitusta ei aukene mulle miten sillä tällaista tärkeää asiaa viedään eteenpäin. Mä oon varmaan vaan niin tyhmä.

Jos idea on se että kiusaajat lopettaa kiusaamisen, kun kilpa-autoissa on tarroja, tuntuu hieman naivilta ajatukselta. Mielelläni haluan että joku pystyy osoittamaan, että olen väärässä.

Sitten toisekseen herra citydog voi varmaan lopettaa jeesustelun aiheen tiimoilta. Se, että sun autossa on joku hieno tarra tai maalaus ei varmaankaan poista niitä "muutamaa pikku juttua" mitkä tässä ihan lähiaikoinakin on sattunut. Se, että vaikka noilla edesottamuksilla on ehdolla jonkun palkinnon saajaks.... hmm no tajuat ainakin itse miksi mä en ainakaan sen takia ota ihan vakavasti tätä touhua.

Edelleen kukaan ei varmastikkaan kyseenalaista aiheen vakavuutta ja tärkeyttä, siitä on turha keskustella, suurin osa varmaankin omaa myöskin omia lapsia, mutta jos asiasta keskustelua tai asian kyseenalaistaminen luetaan kiusaamiseks tai häpeämisen arvoiseksi käyttäytymiseksi, pitäiskö kuitenkin mennä peilin eteen ja herätä tähän maailmaan.

Ystävällisin terveisin kiusija Mikko Ikonen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ari Pohjaniemi



Liittynyt: 02 Kes 2015
Viestejä: 100
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 09.09.2015 14:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikko Ikonen kirjoitti:
hanna kirjoitti:
Ei hyvää päivää! Tämä #EiKiusita kampanja on mielestäni hyvä muistuttamaan meitä kiusaamisesta ihan joka paikassa. Lasten keskuudessa se on nykypäivänä välillä hyvinkin raadollista. On mielestäni hienoa että autourheilijat haluavat omalla mallillaan ja esimerkillään välittää lapsille/ nuorisolle viestiä että kiusaaminen on tyhmää/ turhaa. Lisäksi autourheilua on viety esiteltäväksi nuorille kampanjan myötä. Ja yksi kampanjan tarkoitus on saada aikaiseksi keskustelua kiusaamisesta ja sitä en se on saanut.

Mutta ehkäpä kiusaamisen poistaminen pitäisi ensin aloittaa aikuisista miehistä tälläkin saralla. Vittuilu toisille ei ole mielestäni hienoa eikä taitolaji niinkuin joidenkin mielestä on. Ymmrärrän tämän omassa kaveriporukassa vitsillä mutta en julkisesti toisille ihmisille. Mielestäni se kertoo lapsellisesta käytöksestä ja annamme näin huonoa esimerkkiä/mallia myös nuorisollemme. Lisäksi vahinko vain mutta osa vittuilusta tuntuu kohdistuvan facessa myös nuoriin aikuisten miesten taholta.
HÄVETKÄÄ!!!

Hanna Yrjölä-Elo





Ei mun mielestä ole mitään hävettävää. Keskustelua asia varmaankin kaipaa jo senkin takia, jos joillekkin on epäselvää mihin tällä pyritään tai mikä tämän jutun pohjimmainen idea on. Sitä ei ole kukaan tuonut esille.

Vastaava kampanja EI KIUSATA tai MLL:n kiusaamista vastaan olevat projektit esittelevät tarkastikkin mikä on projektin tarkoitus ja keinot siihen. Se, että liimataan tarroja autoihin ilman suurempaa tarkoitusta ei aukene mulle miten sillä tällaista tärkeää asiaa viedään eteenpäin. Mä oon varmaan vaan niin tyhmä.

Jos idea on se että kiusaajat lopettaa kiusaamisen, kun kilpa-autoissa on tarroja, tuntuu hieman naivilta ajatukselta. Mielelläni haluan että joku pystyy osoittamaan, että olen väärässä.

Sitten toisekseen herra citydog voi varmaan lopettaa jeesustelun aiheen tiimoilta. Se, että sun autossa on joku hieno tarra tai maalaus ei varmaankaan poista niitä "muutamaa pikku juttua" mitkä tässä ihan lähiaikoinakin on sattunut. Se, että vaikka noilla edesottamuksilla on ehdolla jonkun palkinnon saajaks.... hmm no tajuat ainakin itse miksi mä en ainakaan sen takia ota ihan vakavasti tätä touhua.

Edelleen kukaan ei varmastikkaan kyseenalaista aiheen vakavuutta ja tärkeyttä, siitä on turha keskustella, suurin osa varmaankin omaa myöskin omia lapsia, mutta jos asiasta keskustelua tai asian kyseenalaistaminen luetaan kiusaamiseks tai häpeämisen arvoiseksi käyttäytymiseksi, pitäiskö kuitenkin mennä peilin eteen ja herätä tähän maailmaan.

Ystävällisin terveisin kiusija Mikko Ikonen


#EI KIUSITA -kotisivuilta ja Facebook sivulta löytyy kyllä esittelyt projektista hyvinkin selkeästi... vai olenko Sanna ihan väärässä?
_________________
On se joskus valmis!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ari Pohjaniemi



Liittynyt: 02 Kes 2015
Viestejä: 100
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 09.09.2015 14:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ja tässä vielä selvennykseksi suoraan kotisivulta!








Me #Eikiusita!

#EIkiusita –kampanja starttasi autourheiluun liittyvässä Facebook-ryhmässä, koulukiusaamislinkistä alkaneesta keskusteluketjusta. #EIkiusita kampanjan syvä ajatus on kertoa, että me, auto- ja moottoriurheilijat, vastustamme koulukiusaamista ja ihan kaikkea muutakin kiusaamista.

Keskusteluketjusta alkanut ajatus alkoi itää hedelmällisessä maaperässä nopeasti ja hedelmällisenä - tässä sitä nyt ollaan, täydessä vauhdissa.

Teimme #Eikiusita –kampanjalle Fb-sivun, joka keräsi tykkäyksiä ensimmäisen vuorokautensa aikana 500:lta Fb-käyttäjältä – lisää tulee koko ajan. Tällä hetkellä tykkäyksiä on yli 3000.

Oleellista on, että #Eikiusita – tunnuksen voi bongata siviili- ja kilpa-autoista lajiin katsomatta erilaisissa autokilpailuissa. Sitten napataan tunnuksella varustetusta kilpa-autosta kuva ja julkaistaan se #Eikiusita –Fb-sivulla. Mitä enemmän tykkääjiä ja kilpa-auton kuvia kampanjamme kerää, sitä isommalla äänellä kerromme, että me emme kiusaa.

Julkaisijoiden kesken arvomme kampanjaan lahjoitettuja t-paitoja ja jokkisristeilyllä syksyllä palkitaan hienoin itsetehty #Eikiusita –tunnuksella varustettu kilpa-auto, tai ehkä parikin.

#Eikiusita tunnuksen voi kilpa-autoon tehdä itse, ja #Eikiusita tarroja on saatu ja lähetetty mahdollisuuksien mukaan mm. Future Cupin kilpailijoille sekä ralli- ja rallisprint –kilpailijoille.

Paitoshopista voi #Eikiusita tunnuksella tilata tekstiilituotteita 20% alennuksella, ja #Eikiusita logolla.

Tämä ajatus on itänyt autourheilulle tyypilliseen tapaan siinä määrin vauhdikkaasti, että lisää kampanjaan osallistuvia kilpailuita tulee vielä. Tämä on jälleen yksi tärkeä lisä rakkaaseen ja antoisaan vapaaehtoistoimintaamme.

Kampanjan edetessä päivitämme tietoja aktiivisesti kampanjan Fb-sivulle. Kampanjaa on viety eteenpäin vapaaehtoisin voimin, Oululaisen Sanna Simontaipaleen puuhatessa, idean äitinä, aktiivisimmin.

Tarroja ovat tehneet sponsorina Xmeals Hampurilaisravintolat, Tekopaikka Suomi Oy, Tammerkosken Teollisuus Oy ja JX-Media Oy.

Yhteistyötä tehdään myös Kavereina kivempaa –kampanjan kanssa, josta ajatuksemme sai ensimmäisen kipinän.



JA HUOM! Hra Citydog on edustanut tätä yhteisöä loistavasti!
_________________
On se joskus valmis!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ari Pohjaniemi



Liittynyt: 02 Kes 2015
Viestejä: 100
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 09.09.2015 14:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://www.eikiusita.net/ajankohtaista

ja tuolta vielä lisää aiheesta! mm. julkaistu lehtijuttu!
_________________
On se joskus valmis!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
citydog



Liittynyt: 04 Maa 2008
Viestejä: 38
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 09.09.2015 14:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ikonen herrasta en tiedä narri ennemmin oon ! Mut senhän tiesitkin jo 😈 ja jos mun mokia vedät esiin ni onneks olkoo tuntuu kiinnostavan mut eipä mun moka heh elä välitä olen puinut jo kyseisen aiheen ja sättinyt itseäni. Ja asia jätety taakse . No joo mut koitetaa kestää peilikuvaa ja eihän se ole väärin ei kaikki voi kaikkee tajutakkaa 😃 p.s kyl mä kestän kiusaa ja vittuiluu mut pienemmät ei välttämättä kestä!!! Nii joo eikä täs oo mukana pakko olla vaan jos itse tahtoo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sanna Simontaival



Liittynyt: 22 Lok 2011
Viestejä: 67
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 09.09.2015 15:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

me teemme yhteistyötä esim. kavereina kivempaa, mll, valopilkkuja.fi kanssa. Kesän aikanahan on hiukan huono jalkautua kouluihin koska muksut lomilla Wink Mutta koulujen alettua on kaiken näköistä tapahtumaa tulossa, esim. huomenna Jämsässä Paunun koululla...
Ja meillä on nettisivut www.eikiusita.net missä on ihan linkkejä kiusatuille ja hänen vanhemmilleen... toki myös kiusaamista nähneille, jotka eivät tiedä miten toimia....
Tätähän pyörittää allekirjoittanut yksin pelkästään tekemisen ilosta. Jos vaikka yksikin kiusattu saataisiin huomaamaan että hän ei ole yksin ja meitä välittäviä aikuisia on hienon harrastuksen parissa... olemme voiton puolella!!!
Mutta jos joku tuntee että saisi homman tehtyä paremmin ja hienommin niin ei muuta kuin ottamaan yhteyttä. Ja juu asiallista kritiikkiä otan todellakin vastaan. Tyhjänpäiväisestä kettuilusta tulee minulle todella pahamieli, olen kuitenkin ihminen, joka yrittää tehdä parhaansa sen eteen että tämä kamppis saisi näkyvyyttä ja muksuille ilon käydä koulua, aikuisen jaksamaan töissä, harrastamisen olevan kivaa...
_________________
Rakkaudesta lajiin vuodesta 81 <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mikko Ikonen



Liittynyt: 15 Lok 2009
Viestejä: 54

LähetäLähetetty: 09.09.2015 16:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

AAPEE_VISUA kirjoitti:
ja tässä vielä selvennykseksi suoraan kotisivulta!








Me #Eikiusita!

#EIkiusita –kampanja starttasi autourheiluun liittyvässä Facebook-ryhmässä, koulukiusaamislinkistä alkaneesta keskusteluketjusta. #EIkiusita kampanjan syvä ajatus on kertoa, että me, auto- ja moottoriurheilijat, vastustamme koulukiusaamista ja ihan kaikkea muutakin kiusaamista.

Keskusteluketjusta alkanut ajatus alkoi itää hedelmällisessä maaperässä nopeasti ja hedelmällisenä - tässä sitä nyt ollaan, täydessä vauhdissa.

Teimme #Eikiusita –kampanjalle Fb-sivun, joka keräsi tykkäyksiä ensimmäisen vuorokautensa aikana 500:lta Fb-käyttäjältä – lisää tulee koko ajan. Tällä hetkellä tykkäyksiä on yli 3000.

Oleellista on, että #Eikiusita – tunnuksen voi bongata siviili- ja kilpa-autoista lajiin katsomatta erilaisissa autokilpailuissa. Sitten napataan tunnuksella varustetusta kilpa-autosta kuva ja julkaistaan se #Eikiusita –Fb-sivulla. Mitä enemmän tykkääjiä ja kilpa-auton kuvia kampanjamme kerää, sitä isommalla äänellä kerromme, että me emme kiusaa.

Julkaisijoiden kesken arvomme kampanjaan lahjoitettuja t-paitoja ja jokkisristeilyllä syksyllä palkitaan hienoin itsetehty #Eikiusita –tunnuksella varustettu kilpa-auto, tai ehkä parikin.

#Eikiusita tunnuksen voi kilpa-autoon tehdä itse, ja #Eikiusita tarroja on saatu ja lähetetty mahdollisuuksien mukaan mm. Future Cupin kilpailijoille sekä ralli- ja rallisprint –kilpailijoille.

Paitoshopista voi #Eikiusita tunnuksella tilata tekstiilituotteita 20% alennuksella, ja #Eikiusita logolla.

Tämä ajatus on itänyt autourheilulle tyypilliseen tapaan siinä määrin vauhdikkaasti, että lisää kampanjaan osallistuvia kilpailuita tulee vielä. Tämä on jälleen yksi tärkeä lisä rakkaaseen ja antoisaan vapaaehtoistoimintaamme.

Kampanjan edetessä päivitämme tietoja aktiivisesti kampanjan Fb-sivulle. Kampanjaa on viety eteenpäin vapaaehtoisin voimin, Oululaisen Sanna Simontaipaleen puuhatessa, idean äitinä, aktiivisimmin.

Tarroja ovat tehneet sponsorina Xmeals Hampurilaisravintolat, Tekopaikka Suomi Oy, Tammerkosken Teollisuus Oy ja JX-Media Oy.

Yhteistyötä tehdään myös Kavereina kivempaa –kampanjan kanssa, josta ajatuksemme sai ensimmäisen kipinän.



JA HUOM! Hra Citydog on edustanut tätä yhteisöä loistavasti!






Tästä luettuna MINÄ ymmärrän ainoastaan, että tarroja liimaamalla ja tykkäyksiä keräämällä kerrotaan siitä että tarran liimaaja EI KIUSAA. Mistään tästä tekstistä en päässyt perille siitä miten tämä kampanja edistää sitä, että kiusaaja lopettaisi kiusaamisen tai miten pyritään ehkäisemään kiusaamista. Ehkä mä todella olen niin vi**n tyhmä. Erikoista on se, ettei tähän kykene kukaan vastaamaan. Mä olen nyt jo pariin otteeseen korostanut, etten vähättele itse asian tärkeyttä, vaan minulle on jäänyt EPÄSELVÄKSI miten asiaa konkreettisesti viedään eteenpäin.

MINUN on vaikea olla tukemassa jotain touhua, jos en tiedä mitä tehdään ja miten siihen pyritään.

MINÄ olen tottunut siihen, että jos on asiasta jotain mieltä, niin sitten on perustelut siihen miksi on sitä mieltä, ei vaan ole jotain mieltä siksi, että kaikki muutkin on vaan sitä mieltä.

Olis taas pitänyt pitää turpa kiinni, mutta kaikkea hyvää Sannalle ja vapaaehtoistyö on aina hyvä juttu oli se missä muodossa tahansa.

Sitten viimeiseksi kahdelle viimeksi vastanneelle esitän OMAN mielipiteeni.

Siitä mä en tiedä kuka on herra ja kuka narri, mutta OMASTA mielestäni esimerkillistä EI KIUSITA henkeä ei esitä esimerkiksi kahden vai kolmen mustan lipun kerääminen yhdessä lähdössä muiden kilpailijoiden tahallisesta päälleajamisesta. Tikulla silmään kuka vanhoja muistelee täähän oli viime vuonna.

Se, että pellossa auto oli hieno ja maalaukset kyljessä, ei kiistä kukaan, mutta tais olla myöskin ihan pikku juttu, mikä ei tainnut osoittaa oikein ei kiusita henkeä, no tästä sitten varmaankin kivellä päähän, joka vanhoja muistelee

Tai MINÄ en ole saanut OLEMASSA olevaa kilpailukieltoa siitä, että olisin potkinut kanssakilpailijan autoa ja uhannut toisen terveyttä samassa tilanteessa. Tässä tapauksessa ei tarvii edes tikulla silmään tökkiä.

Mulle ei tarvii marttyyriä esittää, jokainen vastaa omista teoistaan ja seisoo tekojensa takana. Näin ole itsekkin toiminut, kun olen omassa elämässäni hölmöillyt.

Se, että asian edistäjä ei viitsi vastata esittämiini kysymyksiini, joita by the way esitän ihan oikean keskustelun virittämiseksi, johtaa mun kannalta siihen, etten mä viitsi täällä mutu tuntuma henkilöiden kanssa asiasta väitellä.

Hyviä ja hauskoja kisoja kaikille, oli autossa EI KIUSITA tarraa tai ei, myöskin sulle Jani.

Ystävällisin terveisin Mikko Ikonen " The Mulkku "
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mikko Ikonen



Liittynyt: 15 Lok 2009
Viestejä: 54

LähetäLähetetty: 09.09.2015 16:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rinsessa81 kirjoitti:
me teemme yhteistyötä esim. kavereina kivempaa, mll, valopilkkuja.fi kanssa. Kesän aikanahan on hiukan huono jalkautua kouluihin koska muksut lomilla Wink Mutta koulujen alettua on kaiken näköistä tapahtumaa tulossa, esim. huomenna Jämsässä Paunun koululla...
Ja meillä on nettisivut www.eikiusita.net missä on ihan linkkejä kiusatuille ja hänen vanhemmilleen... toki myös kiusaamista nähneille, jotka eivät tiedä miten toimia....
Tätähän pyörittää allekirjoittanut yksin pelkästään tekemisen ilosta. Jos vaikka yksikin kiusattu saataisiin huomaamaan että hän ei ole yksin ja meitä välittäviä aikuisia on hienon harrastuksen parissa... olemme voiton puolella!!!
Mutta jos joku tuntee että saisi homman tehtyä paremmin ja hienommin niin ei muuta kuin ottamaan yhteyttä. Ja juu asiallista kritiikkiä otan todellakin vastaan. Tyhjänpäiväisestä kettuilusta tulee minulle todella
pahamieli, olen kuitenkin ihminen, joka yrittää tehdä parhaansa sen eteen että tämä kamppis saisi näkyvyyttä ja muksuille ilon käydä koulua, aikuisen jaksamaan töissä, harrastamisen olevan kivaa...


Ehdit vastaamaan sinä aikana kuin kirjoitin. Kiitos vastauksesta, tämä selvensi vähän asiaa mistä asiassa on kyse.

T. Mikko
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
citydog



Liittynyt: 04 Maa 2008
Viestejä: 38
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 09.09.2015 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://youtu.be/QR5ofnesQ0M
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)