Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
Volkkaripalsta.com

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 24.04.2020 07:45    Viestin aihe: Volkkaripalsta.com Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Volkkaripalsta.com .....kirjautukaa sinne ja kommentoikaa sinisillä värimerkinnöillä olevista venttiilinjousista. Tunteeko kukaan tätä Jokkis moottoreiden rakentajagurua "Aatos Happosta" Kemin kaupungista ? Kyseinen nimimerkki kertoo että ko.venttilinjouset ovat aiheuttaneet Kemissä yli 10 moottori vauriota. Twisted Evil Volkkaripalstan ylläpitäjä Pepe...Mikko Peiponen on päässyt kostamaan yhdelle kirjoittajalle antamalla häiriköiden mellastaa sivustolla. Lukekaa ja Kirjoittakaa todellisuuteen perustuvia kommentteja ko. venttiilinjousista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 25.04.2020 20:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuolla sivustolla riehuu ylläpitäjien hyväksynnällä yksi sekopää....Urbantoy....ex. Petri Väätäinen Oulun eteläpuolelta. Hänellä ei taida olla pelikortit oikein kasassa ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Petri Väätäinen



Liittynyt: 26 Huh 2020
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 26.04.2020 19:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pakko korjata taas Hytösen kirjoituksia koskien volkkaripalstaa koskien..
Ainut joka siellä riehuu on herra Maasturi.. Täysin piittamatonta touhua ohjeista ja säännöistä.. Surullista seurattavaa, mutta ei sitä voi kattoa vain sivusta.. Maasturilla ei kasetti kestä ku sille sanotaan vastaan..

Tuolta voi lukea ja itse päätellä miten homma oikeasti on mennyt..

https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/34419-sinisill%C3%A4-v%C3%A4rimerkinn%C3%B6ill%C3%A4-olevat-venttiilinjouset/

https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/34157-suomen-volkkari-yhdistys-ja-j%C3%A4sen-hakemus/

https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/26110-vw-kuplaan-hyv%C3%A4t-venttiilinjouset/

Ja tuossa palstan seriffin hyvä avautuminen jos ei jaksa linkkejä lukea läpi:


Juha on mainostanut tällä foorumilla omaa yritystään täysin vastikkeetta ja veloituksetta aiemmalla nimimerkillä 2004-2010 ja vuodesta 2016 alkaen nykyisellä nimimerkillä. Satoja, ellei tuhansia viestejä pelkkää mainostusta.


Koskaan Juhalta ei tule kunnioitusta siitä, että hänelle on tehty toisten ihmisten toimesta puitteet ja ympäristö missä mainostaa. Aina, kun tulee joku mutka matkaan, unohtuu täysin edellä mainitut asiat ja ensimmäisenä etsitään syylliset ja korvausvelvolliset. Åke asetetaan toimenpiteisiin ja Pepestä kirjoitellaan ties missä mitä ja haukutaan asiakkaille. Ajatusmaailma pyörii täysin oman navan ympärillä. Minun rakkaat venttiilijouset. Minun yritys. Minun voipaperiin käärityt laakeriliuskat.


Muut ihmiset on tulleet tänne foorumille keskustelemaan omasta harrastuksesta ja auttamaan muita harrastajia. Sitten on tämä yksi, joka käyttää foorumia oman liiketoimintansa pönkittämiseen, aiheuttaa kaaosta ja lopuksi jakaa tuomiot ja asettaa syylliset.


Sanonta "kiittämättömyys on maailman palkka" pätee tähän kaveriin oikein mainiosti. Paljonko me Juha ollaan sulle velkaa, että saadaan hyvitettyä tämä ilmaisesta mainostuksesta aiheutunut mielipaha?


Eipä mulla muuta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timo pakarinen



Liittynyt: 20 Syy 2009
Viestejä: 44

LähetäLähetetty: 27.04.2020 15:10    Viestin aihe: vw jouset Vastaa lainaamalla viestiä

Hei
Te ketkä olette purkaneet niitä venttiilin jousista rikkoontuneita moottoreita niin kertokaapa nyt mitä niistä on mennyt rikki ja miten ne on yhteydessä venttiili jousiin.
Timppa Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mäkkäri



Liittynyt: 12 Hel 2008
Viestejä: 30
Paikkakunta: Nokia

LähetäLähetetty: 27.04.2020 20:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kohta pakitellaan taas hiacee ruutuun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 28.04.2020 22:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Urbantoy kirjoitti:
Pakko korjata taas Hytösen kirjoituksia koskien volkkaripalstaa koskien..
Ainut joka siellä riehuu on herra Maasturi.. Täysin piittamatonta touhua ohjeista ja säännöistä.. Surullista seurattavaa, mutta ei sitä voi kattoa vain sivusta.. Maasturilla ei kasetti kestä ku sille sanotaan vastaan..

Tuolta voi lukea ja itse päätellä miten homma oikeasti on mennyt..

https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/34419-sinisill%C3%A4-v%C3%A4rimerkinn%C3%B6ill%C3%A4-olevat-venttiilinjouset/

https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/34157-suomen-volkkari-yhdistys-ja-j%C3%A4sen-hakemus/

https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/26110-vw-kuplaan-hyv%C3%A4t-venttiilinjouset/

Ja tuossa palstan seriffin hyvä avautuminen jos ei jaksa linkkejä lukea läpi:


Juha on mainostanut tällä foorumilla omaa yritystään täysin vastikkeetta ja veloituksetta aiemmalla nimimerkillä 2004-2010 ja vuodesta 2016 alkaen nykyisellä nimimerkillä. Satoja, ellei tuhansia viestejä pelkkää mainostusta.


Koskaan Juhalta ei tule kunnioitusta siitä, että hänelle on tehty toisten ihmisten toimesta puitteet ja ympäristö missä mainostaa. Aina, kun tulee joku mutka matkaan, unohtuu täysin edellä mainitut asiat ja ensimmäisenä etsitään syylliset ja korvausvelvolliset. Åke asetetaan toimenpiteisiin ja Pepestä kirjoitellaan ties missä mitä ja haukutaan asiakkaille. Ajatusmaailma pyörii täysin oman navan ympärillä. Minun rakkaat venttiilijouset. Minun yritys. Minun voipaperiin käärityt laakeriliuskat.


Muut ihmiset on tulleet tänne foorumille keskustelemaan omasta harrastuksesta ja auttamaan muita harrastajia. Sitten on tämä yksi, joka käyttää foorumia oman liiketoimintansa pönkittämiseen, aiheuttaa kaaosta ja lopuksi jakaa tuomiot ja asettaa syylliset.


Sanonta "kiittämättömyys on maailman palkka" pätee tähän kaveriin oikein mainiosti. Paljonko me Juha ollaan sulle velkaa, että saadaan hyvitettyä tämä ilmaisesta mainostuksesta aiheutunut mielipaha?


Eipä mulla muuta
...........

Korjataan lisää....Nyt Volkkaripalstan ylläpitäjä on kieltänyt Urbantoyta kirjoittamasta mitään ko:aan aiheeseen koska hänellä ei ole mitään kokemuksia kyseisistä venttiilinjousista : HYVÄ asia... Siitä "ilmaisesta" mainostamisesta: kun Volkkaripalsta muuttui yritysten osalta maksulliseksi lähetin heti sähköpostia ylläpidolle hakeakseni kirjoitus oikeuksia....ei näkynyt ja kuulunut vastausta....toistin hakemuksen useaan kertaan.....ei mitään vastausta vaikka kaikki viestini oli kyllä luettu....sitten soitin ja sain vastauksen että en tule saamaan kirjoitus oikeuksia isolla rahallakaan.... Olin jo aiemmin kirjautunut kirjautunut sivustolle eri nimimerkeillä mutta kaikki 9 poistettiin aina pikavauhtia. Tämä nykyinen Maasturi on saanut olla toiminnassa pidemmän aikaa.....Tähän v.jousi juttuun en ole missään vaiheessa laittanut näkyviin yrityksen nimeä eikä muitakaan tietoja joista voisi nähdä mistä yrityksestä on kyse, sen ovat nämä kymmenkunta häirikkökirjoittajaa itse tehneet. Tuo nimimerkki Aatos Happonen,. jota ei todellisuudessa ole henkilönä olemassakaan on aloittanut ko. venttiilinjousien perusteettoman mustamaalaamisen......mitään näyttöä ei ole esitetty vaurioista jotka olisivat olleet ko. v.jousien aiheuttamia. Sellaista roskaa ja valhetta ei tarvitse hyväksyä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Petri Väätäinen



Liittynyt: 26 Huh 2020
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 28.04.2020 23:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo sinunhan väite ei taaskaan pidä paikkaansa.. Se voidaan ylläpidolta tarkastaa milloin vain.. Sulla on kumma tapa viljella paikkansa pitämättömiä asioita faktoina, mutta sehän on sinun tyylistä.. herra Oikeassa oleva aina..

Johtuiskohan sun nimimerkkien poistaminen sinun käytöksestäsi, ei mistään muusta.. Mutta ei tietenkään ku sinä olet aina se pyhimys.. näköjään täälläkin, sua aina sorretaan. ja satun tietämään miks sinule ei anneta niitä yritystunnareita.. oisko vaikka niin että sut voi potkia helpommin pellolle taas ku et ole maksanut mitään.. ja et saa siitä sen isompaa uhkailua ja sotkua aikaiseksi..

Et näin taas.. jatka vaa jaksan kyllä vastailla sulle.. oman pesäs vaan mustamaalaat tällä menolla ja nimenomaan sinä itse sen teet
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Petri Väätäinen



Liittynyt: 26 Huh 2020
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 28.04.2020 23:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämä toope varmaan viittaa tähän, mutta jos Suomen kielen ymmärrys on tuolla tasolla että mua ois kielletty kirjoittamasta mitää kyseiseen aiheeseen.. niin taas mentiin aika pahasti metsään.. jotkut on vaan mestareita tekemän mustasta valkoista pelkillä hölmöilla komentella.. Mutta hyvää markkinointia omalle yritykselle.. en vaan voi ymmärtää tätä markkinointi kamppanjaa..
Siis tuohon viittasin mikä tuossa alla

Rauhoitetaanpa tilanne nyt niin, että tästä eteenpäin tämän ketjun viestit jotka eivät koske omakohtaisia kokemuksia sinisistä jousista, menevät roskiin.

Tarkoittaa myös sitä, että jos joku kirjoittaa negatiivisen (tai positiivisen) kokemuksen niin siitä ei ruveta vänkäämään. Jos asia ei sovi alkuperäiselle kysyjälle niin sitten pannaan ketju säppiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 29.04.2020 13:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Petri Väätäistä keljuttaa rankasti kun ei pääse enää mustamaalaamaan minua Volkkaripalstalla koska ylläpito on laittanut hänet siellä ojennukseen. Täällä hänen on turha riehua. Edellä kirjoittamani selvitys lienee riittävä siitä mitä todellisuudessa on tapahtunut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Petri Väätäinen



Liittynyt: 26 Huh 2020
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 29.04.2020 13:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei todellakaan keljuta, enkä ole mustamaalannut sua yhtään.. sinä kyllä hoidat sen ihan itse ja vielä tosi hyvn..
Minä osaan noudattaa ohjeita joita annetaan toisin kuin sinä.. Ylläpidon kanssa jo juteltiin että milloinkahan on taas sama soppa edessä ku se tulee kummiskin, historia toistaa itseään.. Tai sinä siis toistat itseään.. Sun on pakko saada kaaos aikaiseksi.. mutta kannattaa koittaa välttää sitä koska saattaa käydä että lennät taas ku leppäkeppi ulos sieltä.. ota kerranki pikku vinkistä vaari
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Petri Väätäinen



Liittynyt: 26 Huh 2020
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 29.04.2020 13:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja toisekseen sinä annat taas täysin väärä tietoa oikeana.. ylläpito ei ole minulle antanut mitään rajoituksia.. Sähän ku oot trump, väärän tiedon lähde
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jouni Vertanen



Liittynyt: 05 Hel 2016
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 29.04.2020 19:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mites olis veljet jos sopisitte treffit johonkin ja selvittäisitte ihan keskenänne naamatusten nuo juttunne. Ei kai tämä ole oikea paikka setviä kuka on sanonut ja mitä on sanonut ja kenelle... tuli vaan mieleeni, et ei millään pahalla...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)