Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Henri Toivonen
Liittynyt: 25 Huh 2013 Viestejä: 20 Paikkakunta: kiukainen
|
Lähetetty: 20.08.2013 12:51 Viestin aihe: volvo 2250cc |
|
|
terve. millä reseptillä porukka on tehnyt volvon b200? koneesta 2250cc:n?
kyseessä 2.0 vinokone mekaanisella ruiskulla |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ilkka Ollikainen
Liittynyt: 03 Syy 2010 Viestejä: 24
|
Lähetetty: 01.09.2013 20:29 Viestin aihe: |
|
|
Paljoa en volvolaisten virittämisestä tiedä mutta kuplan 94mm mäntiä oon kuullu käytettävän. Ei mitään hajua käykö suoraan volvon kiertokankeen ja pitääkö lohkoa laskee tms. 2,3 koneesta saa myös tehtyä 2,25 litrasen kun hioo iskua lyhemmäks, olikohan että B23 koneen kampurassa on isommat laakerikaulat kuin B230, jolloin siitä sais hiottua B230 kangille lyhytiskusemman... Viisaammat korjatkoon jos muistan väärin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jani Laitinen
Liittynyt: 05 Hel 2008 Viestejä: 17
|
Lähetetty: 02.09.2013 12:20 Viestin aihe: |
|
|
b19 tai b21 alakerta-> hioo veivin kaulat sivuun b 200 veiville jolloin saa iskua jatkettua ja sit 92 kuplan mäntä!
Tai sit vaan b200 poraa 94 kuplan männille, helpoin tehä mut lohkot ei taia kovin hyvin kestä 94 porattuna.
Veivien yläpäät pitää kuplan männäntapille holkittaa uuestaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sumupaalu
Liittynyt: 07 Tam 2009 Viestejä: 22
|
Lähetetty: 02.09.2013 18:51 Viestin aihe: |
|
|
B 19 SN lohkoon kairattuna toi edellinen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sami grönfors
Liittynyt: 16 Tam 2013 Viestejä: 99
|
Lähetetty: 03.09.2013 07:33 Viestin aihe: poraus |
|
|
kyllä se sn lohkon voi porata 96 ja on kestänyt. olen porannut useita ja yksi lohko on halennut. kannattaa porata sellasesta hyvästä lohkosta, mielellään jossa ollut nesteet koko ajan sisällä niin ei ole pahasti syöpynyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sumupaalu
Liittynyt: 07 Tam 2009 Viestejä: 22
|
Lähetetty: 04.09.2013 18:49 Viestin aihe: |
|
|
Kestää toki kairata 96 männille,mut 80 mm vakioiskulla menee kuutiot pitkäksi.Joten vakiokammen iskuja joutuu muuttaan 96 männillä tai sit vakio kampeen kairaa muut männät ja sillon SN lohko hyvä valinta.Jos jollain tarvetta myyn B 21 mäntä/veivisatsin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sumupaalu
Liittynyt: 07 Tam 2009 Viestejä: 22
|
Lähetetty: 05.09.2013 19:13 Viestin aihe: |
|
|
Toki tämähän koskee vain vierasmoottori sääntöä.Eli isonkirjan mukaisesti jos on volekoppa poislukien 66 koppa yms. saa ton kenokoneen kairata miten isoks vaan kunhan iskupituus ja pyttymäärä säilyy samana. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jouni Rautio
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 41
|
Lähetetty: 05.09.2013 20:10 Viestin aihe: |
|
|
Saa kait sen iskun jatkaa tai lyhentää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sumupaalu
Liittynyt: 07 Tam 2009 Viestejä: 22
|
Lähetetty: 07.09.2013 19:38 Viestin aihe: |
|
|
Tarkotin sääntökirjan kohtaa 10.1 kappale 6. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|