Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tami
Liittynyt: 10 Hel 2008 Viestejä: 81 Paikkakunta: Somero
|
Lähetetty: 23.10.2017 07:05 Viestin aihe: |
|
|
kun "pullonkaulal" on jotain tähdellistä asiaa voi tulla keskustelemaan naamatusten henk.kohtasesti,tääl on mukava huudella nimimerkin takaa,voit samalla antaa asiantuntevaa tietoasi radasta/muutosehdotuksestasi
markku tamminen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pullonkaula
Liittynyt: 12 Maa 2014 Viestejä: 40
|
Lähetetty: 23.10.2017 11:07 Viestin aihe: |
|
|
Ehdotukseni voit kerrata aiemmista viesteistä. Ja niin sanottu asiantuntemukseni onkin sitten siinä. Mutta mitä tässä mitään keskustelemaan jos kerran et aiemmista viesteistä löydä kehitysehdotusta tai "tähdellistä sanottavaa". Pysyköön rata samanlaisena vaan, mutta pitäkää nyt huolta että lanssit riittää niin ei tarvii koko porukan istua peukaloita pyöritellen ja lanssin paluuta odotellen. Sellaisiakin päiviä on koettu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pullonkaula
Liittynyt: 12 Maa 2014 Viestejä: 40
|
Lähetetty: 23.10.2017 12:29 Viestin aihe: |
|
|
Ja siis sen verran lisään edelliseen viestiin liittyen, jos se ei rivien välistä ole luettavissa, niin sen shikaanin poistaminen pääsuoralta on se kehitysehdotukseni. Aika monella muullakin radalla on pitkä suora ja päässä 90 mutka, ja tälle Tamminen naureskelee? Ja tuumaa ettei Wimanilla tunnu olevan kaikki kotona? Ei Tammisen kannata paljon odottaa keskustelukumppaneita pakeilleen kun vasta-argumenit on tuota luokkaa. Mutka pääsuoralle tultaessa on oma lukunsa, melko mahdoton paikka ohittaa ottamatta aika paljon riskiä. Se mitä sille voitaisiin tehdä kaipaisi varmaan myös keskustelua. Jos siitä saisi varteenotettavan ohituspaikan, radan mielenkiintoisuus voisi nousta kun peräkkäin ajoa saataisiin vähennettyä. Ehkä somerolaiset järjestää vaikka kyselyn asiasta, jos heitä muiden mielipiteet ollenkaan kiinnostaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Matias Tapojärvi
Liittynyt: 23 Lok 2017 Viestejä: 1
|
Lähetetty: 23.10.2017 20:48 Viestin aihe: |
|
|
Ottamatta kantaa juuri näihin kyseisiin ratoihin,kun en ole koskaan paikanpäällä käynyt, mutta suurin ongelma monissa hyvissäkin rataprofiileissa on,että niissä on huono radan pintamateriaali joka ei kestä ja silloin ei pysty käyttämään koko rataa hyväksi ja tällöin tapahtuu sitä jonossa ajamista ja tökkimistä perään yms jotta kaveri painuisi ulos pehmeälle. Tietenkin jouhevat kurvat kestävät paremmin ja niissä tiukissa tahtoo aina pooriutua hyväkin savisora. Sitten kulutuspintaa pitäisi olla tarpeeksi, että kisan aikana vain leikattaisiin irtosora pois nopeasti koneella ja kasattaisiin jemmaan, joka sitten kisan jälkeen poljettaisiin kiinni. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|