Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
kusti
Liittynyt: 08 Tou 2009 Viestejä: 67 Paikkakunta: vaasa
|
Lähetetty: 17.04.2012 20:51 Viestin aihe: |
|
|
Ei sitä runkolaakeria voi sivuun hioa mutta pienentämällä kaulaa saa kyllä pidennettyä iskua, mutta kuinka ohut sitten voi olla runkolaakeri jotta se kestää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ilkka Ollikainen
Liittynyt: 03 Syy 2010 Viestejä: 24
|
Lähetetty: 17.04.2012 21:26 Viestin aihe: |
|
|
No miten se isku sitä runkolaakerikaulaa pienentämälläkään muka pidentyy?? ei se kk-laakerikaulan ja runkolaakerikaulan keskipisteiden väli muutu, iskuhan pidentyy vasta kun tämä väli kasvaa! teoriassa runkolaakerikaulojen sivuun hiominen toimis 1-sylinterisessä moottorissa, tai muussa moottorissa missä kk-laakerikaulat on 0 asteen päässä toisistaan! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ari-matti salminen
Liittynyt: 19 Hei 2010 Viestejä: 224
|
Lähetetty: 18.04.2012 15:50 Viestin aihe: |
|
|
kusti kirjoitti: | Ei sitä runkolaakeria voi sivuun hioa mutta pienentämällä kaulaa saa kyllä pidennettyä iskua, mutta kuinka ohut sitten voi olla runkolaakeri jotta se kestää. |
Runkolaakeria voi ohentaa reilusti ja se silti vielä kestää elinikänsä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sami kleemola
Liittynyt: 10 Hel 2008 Viestejä: 161
|
Lähetetty: 18.04.2012 17:39 Viestin aihe: |
|
|
Hopsan nyt tuli paha ajatuskatkos. Onneksi Ilkka oli terävänä
Kyllä täs aikamoiset naurut on saanutki aikaan varmaa itte kukin
Onneksi se oli piäni ajatusleikki, ku noita mittoja katteli, innostus meni järjen erelle
Tohtiiko edes sanoo minkä koulutuksen on saanut.. no oli se huono koulukin.
Niin no paljonko Ari sen elinikä on
Kestääkö noi 55 kaulat kilpakäytös ja toi valuakseli onko noita paukkunu? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ari-matti salminen
Liittynyt: 19 Hei 2010 Viestejä: 224
|
Lähetetty: 18.04.2012 18:48 Viestin aihe: |
|
|
Eikös tähän päde sama kuin työkaluihin joille luvataan elinikäinen takuu.
Takuu päättyy kun tuote hajoaa, eli se oli sen elinikä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
S.K.
Liittynyt: 28 Tam 2008 Viestejä: 40 Paikkakunta: Vähäkyrö
|
Lähetetty: 18.04.2012 20:12 Viestin aihe: |
|
|
ford31 kirjoitti: |
Tohtiiko edes sanoo minkä koulutuksen on saanut.. no oli se huono koulukin. |
Tais se viereinen romukauppa kiinnostaa silloin enemmän |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Carl-Henrik Segerstråle
Liittynyt: 20 Hel 2014 Viestejä: 8
|
Lähetetty: 20.02.2014 04:44 Viestin aihe: |
|
|
jone y kirjoitti: | ei saanut 740 volvoon laitaa 850 volvon 5 pyttystä 2,5 konetta sellainen on kysytty akk sta,vaikka on tehty 5 ja 6 sylinterisenä |
Tämä on mielenkiintoinen ajatus.. 850 20V konehan pohjautuu juurikin 960 3.0 24v. koneeseen josta taas päästäänkin takavetoisuuteen. 960 3.0 24v jatkoksi käy ainakin M90, jos kerran M90 käy niin eikös silloin käy M45-6-7 laatikotkin?? Eli silloinhan 200/700 sarjalaisiin meneen tuo 5 mukinen kohtuullisen järjellistä työmäärällä? Vai olenko hakoteillä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sittana
Liittynyt: 04 Jou 2008 Viestejä: 168
|
Lähetetty: 20.02.2014 06:00 Viestin aihe: |
|
|
Wanted240Volvo kirjoitti: | jone y kirjoitti: | ei saanut 740 volvoon laitaa 850 volvon 5 pyttystä 2,5 konetta sellainen on kysytty akk sta,vaikka on tehty 5 ja 6 sylinterisenä |
Tämä on mielenkiintoinen ajatus.. 850 20V konehan pohjautuu juurikin 960 3.0 24v. koneeseen josta taas päästäänkin takavetoisuuteen. 960 3.0 24v jatkoksi käy ainakin M90, jos kerran M90 käy niin eikös silloin käy M45-6-7 laatikotkin?? Eli silloinhan 200/700 sarjalaisiin meneen tuo 5 mukinen kohtuullisen järjellistä työmäärällä? Vai olenko hakoteillä? |
Olet hakoteillä. Neloskoneen loota ei passaa 5-6 pyttyseen. 960 on oma M90 loota ja on harvinainen, kun nuo kaikki tahtoo olla automaatteja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Carl-Henrik Segerstråle
Liittynyt: 20 Hel 2014 Viestejä: 8
|
Lähetetty: 20.02.2014 14:01 Viestin aihe: |
|
|
Okei, M90 ei siis aina ole sama M90. No tomaatti sitten kiini. miten muute mahtaisi kestää volvon askit kilvanajossa? Ainakin jotain rivakoita siviili turboja kera tomaatin, mutta kilvanajo hiukan eri asia. _________________ 740 Fun Racing |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sittana
Liittynyt: 04 Jou 2008 Viestejä: 168
|
Lähetetty: 21.02.2014 16:29 Viestin aihe: |
|
|
Wanted240Volvo kirjoitti: | Okei, M90 ei siis aina ole sama M90. No tomaatti sitten kiini. miten muute mahtaisi kestää volvon askit kilvanajossa? Ainakin jotain rivakoita siviili turboja kera tomaatin, mutta kilvanajo hiukan eri asia. |
AW tomaattien läpi ovat syöttäneet yli 400hv. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|