Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
vili uotila
Liittynyt: 12 Tou 2011 Viestejä: 16
|
Lähetetty: 01.01.2012 17:46 Viestin aihe: wartburg 353w |
|
|
Olis tarkotus alkaa keväällä rakentamaan jokkis autoa niin semmonen kysymys että saako wartburg 353w :stä tehdä jokkikseen? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pasi Saarinen
Liittynyt: 23 Hel 2008 Viestejä: 85
|
Lähetetty: 01.01.2012 18:31 Viestin aihe: |
|
|
Saa tehdä. On tainnu jopa Aution Samikin ajaa sellaisella... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jorma Peltokoski
Liittynyt: 28 Maa 2010 Viestejä: 254 Paikkakunta: Koskenkorva
|
Lähetetty: 02.01.2012 21:39 Viestin aihe: |
|
|
Rallia ja autosuunnistusta warrella on ajeltu joskus -80 luvun lopulla, silloin yksi ajeli monikäyttöisesti warrella, perjantaina autosuunnistusta, lauantaina ralli ja sunnuntaina jokkiskisa ja samalla autolla...
Haittana tonni painoa ja litra moottorissa kokoa.
Kori ja akselisto kestää huonommatkin radat mutta isompi kone pitää saada jos aikoo edes kohtuullisesti ehtiä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyrki Siekkinen
Liittynyt: 17 Tam 2008 Viestejä: 143 Paikkakunta: Jkl Rock City
|
Lähetetty: 03.01.2012 05:19 Viestin aihe: |
|
|
Eikös 2-tahtikoneessa ole edelleen kaasuttimet vapaat myös tuuppareissa? Ei muuta kuin kolme tuplaa kylkeen ja Fiatin perään siitä moottori. _________________ Ei haittaa, jos ei voita. Kunhan ei häviä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
villau
Liittynyt: 01 Syy 2010 Viestejä: 36
|
Lähetetty: 03.01.2012 20:45 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Eikös 2-tahtikoneessa ole edelleen kaasuttimet vapaat myös tuuppareissa? Ei muuta kuin kolme tuplaa kylkeen ja Fiatin perään siitä moottori.
|
no niin ja aivan loistavaa. näinhän se pelastetaan tämä iänikuisessa kaluston vanhuudessa rypenyt jokkis:) kaikki vaan haalimaan 353 warreja ja sen koneenku lyö fiatin hyttään nin johan lähtee...ja nyt ei niitä herneitä tosiaankaan kaivata..... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wanhus
Liittynyt: 26 Maa 2008 Viestejä: 14
|
Lähetetty: 04.01.2012 13:05 Viestin aihe: Wartburg 353W ja Wartburg 1.3 |
|
|
- Warre 353W jossa W = Weiterentwicklung (edelleenkehitetty) osui ittenkin alle ja kisamatkoilla tarvittaessa varaosalähteenä. Warre kisakartturin paikalla olemisesta saikin sitten pikku korvausta, lämmollä muistelen.
- Wartburg linna v1067 on Saksan kuuluisimpia, Unescon perintökohde nyt. Muuan Martti Luther väänsi siellä Uuden Testamentin Saksan murteelle. "Warrena" tuotanto Eisenachin tehtaalla loppui 1991, antaen tilaa Opel Corsa valmistukselle.
- Warre 2-tahti kulkee kovaa Historic Trophyssa, vaikkapa Mr Ohrankämmen. Warren korin elämistä hillitään Escort "BDA" säädettävin. Jätetään nämät 2-T myllyt sinne rallipuolelle kellistämään Minit ja muut kovamaineiset.
- Jokkismyllyksi valitaan joku Wartburg "VW" kone. Myydyin oli Wartburg 1.3. Tehdas Warret sai VW koneella v1991 asti. Onhan niitä Suomessakin rekisterissä, jopa avomalleina. Päästötkin EU normien mukaiset.
- http://auto.kuvat.fi/kuvat/AutoAlusta > siellä alareunassa köllöttää Warrre 1.3 Avo
- hyvää loppuvuotta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ville Manninen
Liittynyt: 26 Huh 2016 Viestejä: 1
|
Lähetetty: 26.04.2016 19:28 Viestin aihe: |
|
|
Onko 2-tahtikoneille minkalaiset rajoitukset kaasarien kurkuille jne? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|