Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
W124 Mersu

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Säännöt
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Teppo Joutsi



Liittynyt: 21 Hel 2010
Viestejä: 28

LähetäLähetetty: 14.08.2012 20:43    Viestin aihe: W124 Mersu Vastaa lainaamalla viestiä

Kysynpä täältä. Eli meillä tossa 124 mersu tekeillä ja haluaisin tietää saako tähän autoon laittaa sääntöjen mukaan 5.0l mersun v8? tai vastaavasti pienemmän mersun v8:n? Koriahan on valmistettu 500 v8:lla.. Kiitos jo etukäteen vastauksista..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sauli Tenlén



Liittynyt: 30 Maa 2011
Viestejä: 4

LähetäLähetetty: 15.08.2012 06:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki 6-sylinteriset auton saman merkin korimallit
luetaan samaksi malliksi, samoin kaikki 8-sylinteriset
auton saman merkin korimallit luetaan samaksi malliksi.
Tällaisissa tapauksissa, joissa kuutiotilavuus on yli 2250
cm3, sylinterien lukumäärän tulee olla alkuperäinen tai
pienempi sekä iskunpituus alkuperäinen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
toyo



Liittynyt: 17 Maa 2011
Viestejä: 16

LähetäLähetetty: 15.08.2012 19:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

moottori 10.12

Moottorilohkon tulee olla auton valmistajan ko. automalliin
tarkoittama (katso poikkeukset).
Moottorissa saa olla enintään kaksi venttiiliä sylinteriä
kohti (katso poikkeukset).
Aineen lisääminen on kielletty, ellei osa ole näiden
sääntöjen mukaan vapaa.
Moottorissa tulee olla valmiit sinetöintireiät sylinterikannen
(putkien), moottorilohkon ja öljypohjan sinetöimiseksi.
Sylinterihalkaisijaa saadaan suurentaa ja sylinteriputket
ovat vapaat.
Iskunpituus on vapaa.



näin ainakin "raamatussa"... tuskin ne 2700cc volvotkaan ihan vakio-iskulla on..

voi olla että olen väärässäkin..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
T.H



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 248
Paikkakunta: ALASTARO

LähetäLähetetty: 15.08.2012 21:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kannattaa lukea tämän vuoden sääntö kirjaa tuo mainitsemasi kohta ei ole ainakaan 2012 sääntökirjassa noin!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teppo Joutsi



Liittynyt: 21 Hel 2010
Viestejä: 28

LähetäLähetetty: 15.08.2012 22:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki 6-sylinteriset auton saman merkin korimallit
luetaan samaksi malliksi, samoin kaikki 8-sylinteriset
auton saman merkin korimallit luetaan samaksi malliksi.
Tällaisissa tapauksissa, joissa kuutiotilavuus on yli 2250
cm3, sylinterien lukumäärän tulee olla alkuperäinen tai
pienempi sekä iskunpituus alkuperäinen.
Edellä mainittu automallien kehityksen tuomat erot
sääntö ei koske kohtia 10.12.1. moniventtiilimoottorit
sekä kohtaa 10.12.2. suihkutusjärjestelmät. Näiden kohtien
mukaisia moottoreita saadaan käyttää vain niissä
kori- ja automalleissa, joissa ne ovat olleet alkuperäisenä
moottorina.

Elikäs tän mukaan saa laittaa ton 500 v8 124 mersun keulalle ,koska sitä on valmistettu sillä moottorilla?? on ruisku ja moniventtiili todellakin..Tarvii soittaa akk:n varmistaakseni
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jyri Sarin



Liittynyt: 01 Jou 2008
Viestejä: 37
Paikkakunta: Eura

LähetäLähetetty: 16.08.2012 06:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tepanderi kirjoitti:
Kaikki 6-sylinteriset auton saman merkin korimallit
luetaan samaksi malliksi, samoin kaikki 8-sylinteriset
auton saman merkin korimallit luetaan samaksi malliksi.
Tällaisissa tapauksissa, joissa kuutiotilavuus on yli 2250
cm3, sylinterien lukumäärän tulee olla alkuperäinen tai
pienempi sekä iskunpituus alkuperäinen.
Edellä mainittu automallien kehityksen tuomat erot
sääntö ei koske kohtia 10.12.1. moniventtiilimoottorit
sekä kohtaa 10.12.2. suihkutusjärjestelmät. Näiden kohtien
mukaisia moottoreita saadaan käyttää vain niissä
kori- ja automalleissa, joissa ne ovat olleet alkuperäisenä
moottorina.

Elikäs tän mukaan saa laittaa ton 500 v8 124 mersun keulalle ,koska sitä on valmistettu sillä moottorilla?? on ruisku ja moniventtiili todellakin..Tarvii soittaa akk:n varmistaakseni



Saa sen sinne laittaa. Älä vaan rupee sitä akk:sta kyselemään, kieltävät senkin jatkossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Säännöt Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)