Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
hety-65
Liittynyt: 12 Hel 2008 Viestejä: 32
|
Lähetetty: 25.11.2014 16:17 Viestin aihe: mitä eroa on.... |
|
|
opel astra 2,0 16 v 136 heppanen ja opel astra 2,0 16 v 150 heppanen että semmonen kysymys...... voi soittaa ja text viestii... 0405110260 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Teemu Yrjölä
Liittynyt: 24 Hel 2010 Viestejä: 41
|
Lähetetty: 25.11.2014 16:23 Viestin aihe: |
|
|
jälkimmäisessä on 14 heppaa enemmän... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Heikki Härkönen
Liittynyt: 26 Maa 2013 Viestejä: 314
|
Lähetetty: 25.11.2014 16:44 Viestin aihe: |
|
|
..just meinas samaa, mut ei uskaltana kirjottaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JV
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 132 Paikkakunta: Nakkila
|
Lähetetty: 26.11.2014 07:24 Viestin aihe: |
|
|
kesu kirjoitti: | jälkimmäisessä on 14 heppaa enemmän... |
Juuri näin, teholisäys on saavutettu maalaamalla venttiilikoppa mustan sijasta punaisella... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hety-65
Liittynyt: 12 Hel 2008 Viestejä: 32
|
Lähetetty: 26.11.2014 12:42 Viestin aihe: |
|
|
on se hyvä et jotku hoksaa eron... meitä on moneen junaan ja monet jää vielä asemallekkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Heikki Härkönen
Liittynyt: 26 Maa 2013 Viestejä: 314
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Heikki Härkönen
Liittynyt: 26 Maa 2013 Viestejä: 314
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Keimo _
Liittynyt: 07 Tou 2014 Viestejä: 33
|
Lähetetty: 26.11.2014 13:28 Viestin aihe: |
|
|
136hp on x20xev ja 150hp on c20xe. Kansipahvista ylöspäin kaikki on täysin erilaista. Alakerran osat on erilaisia, mutta ne käy ristiin aikalailla. Vauhtipyörät ei käy ristiin, koska XE:ssä taisi olla kampuran kiinnitys kahdeksalla pultilla ja XEV:ssä kuudella. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
viltteri
Liittynyt: 20 Tam 2008 Viestejä: 130 Paikkakunta: Nurmes
|
Lähetetty: 26.11.2014 13:29 Viestin aihe: |
|
|
X 20 XEV kone lienee ihan perus ECOTEC
-Siis se 136hp
C 20 XE on taas ns. punakantinen. Eri kansi aivan erilaiset pakosarjat yms.
-tämä vakiona 150hp
16 venasia toki molemmat, mutta huomattavasti kiitettävämpi viritettävä toi jälkimmäinen, tosin on niitä riuskoja Ecoteccejakin radoilla... _________________ --Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Keimo _
Liittynyt: 07 Tou 2014 Viestejä: 33
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
hety-65
Liittynyt: 12 Hel 2008 Viestejä: 32
|
Lähetetty: 26.11.2014 16:29 Viestin aihe: |
|
|
kiitoksia tiedoista..... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Juha Hytönen
Liittynyt: 02 Hel 2008 Viestejä: 441 Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala
|
Lähetetty: 26.11.2014 23:25 Viestin aihe: |
|
|
136hp. puristussuhde= 10,8:1 . imuv. 6x32x102 . pakov. 6x29x92
150hp. puristussuhde 10,5:1 . imuv. 7x33x105 . pakov. 7x29x105
.
kiertokangen laakerit on erilaiset
runkolaakerit on samat.
.
kampiakselin etup.stefa on erilainen
takapap. stefa on sama
venttiilivarren, kannen, imusarjan, pakosarjan tiivisteet on erilaiset
.
sylinterikannen pultit on samat
.
männän lakimuodot on erilaiset
männänrenkaat on samat = LÖYTYVÄT Keiteleen Koneesta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|