|
Jokkis.net Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
|
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
ari-matti salminen
Liittynyt: 19 Hei 2010 Viestejä: 224
|
Lähetetty: 26.10.2012 12:28 Viestin aihe: |
|
|
Ja pitäisi sallia moniventtiiliruisku myös alle 90 kardaaneihin saataisiin pellien alle hieman tätäpäivää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sami kleemola
Liittynyt: 10 Hel 2008 Viestejä: 161
|
Lähetetty: 26.10.2012 16:00 Viestin aihe: |
|
|
jogajoga kirjoitti: | Empun lainaus:
Tuohon Kuplan tapaukseen ihmettelyni. Miksi sallitaan tehdä moottorinsiirto taakse tai ”keskelle” niin että auto on luokassaan kilpailukykyinen, mutta kun sen siirtää takaa eteen, tällöin kilpailukykyisyys säännöllä estetään. Ehkä tätä sääntöä kirjoitettaessa on pöydässä on ollut vain tuuppareita ja niiden osaajia.
Täysin samaa mieltä.
Samin lainaus:
Ja miten turvallinen sitten on se ruosteinen kupla kardaanina 2250cc?
Mun mielestä noita sääntöjä halutaan tahallaankin lukea väärin?
Mikä on vaan ittelle paree tulkinta.
Ja Sami voi tulla kattomaan kuinka ruosteinen kupla on kyseessä!
Ja totta hemmetissä mä haluan tulkita säännön niin että voisin ajaa kardaaniautolla kilpaa kardaani luokassa ilman että autossani pitäisi olla pienempi moottori kuin muiden kardaaneissa!! Ja vaikka nyt sääntö tulkitaankin niin että pitää olla 1650cm3. Niin miksi????
Ja joo kyllä, vituttaa koska ostin auton, ja vielä kardaanikunkusta!
Käsi ylös jota kyseinen auto ahdistaa niin perkeleesti että sillä ei saisi ajaa 2250cm3!!
Täysin naurettaavaa pelleilyä.... |
En nosta käsiä mun mielestä saat ajaa kun sääntö on muutettu niin että on laillinen. Siihen pitäisi tehdä lisäys.
Varmasti vituttaakin, mutta halvalla sait tollasen erikoisuuden jonka arvo nousee taas ensi vuonna jos saatais ensin lailliseksi.
Mun mielestä kaupan purkukin olis voitu tehdä koska auto oli laiton.
Ehkä ostotarjous sääntöäkin voisi siinä istumalla säätää sitten.
Voi olla et se on hienosti rakennettu hyvästäkin korista mutta mä tarkoitinkin yleisesti rakentaa tuollaisen ja sen turvallisuus sitten.
Ei kaikki jutut nyt tuosta kyseistä kuplasta ole kirjoitettu vaan että niitä saatais lisääkin kupliahan löytyy vieläkin aika hyvin.
Entä jos joku saa päähän piston jostain mätäpaskasta muuttaa, kun into loppuu jatkuvaan kuplan koneen porsimiseeen?
Kardaani tunnelikin on jo kuplassa valmiina.
Kaikissa pätkitään kantavaa osaa kun siirretään konetta, syyläriä tai lootalle tehdään tilaa.
Voisko se sääntö mennä sitte näin?
Automalliin kuuluvan moottorin asemasta voidaan
käyttää oman tai toisen valmistajatehtaan enintään
1650 cm3 moottoria, kardaani/etuvetoisissa autoissa
enintään 2250 cm3 moottoria. Sylinterien lukumäärä on
enintään neljä.
Moottorin paikka on vapaa joko auton etupäässä tai takapäässä
mahdollinen paloseinän siirto huomioiden.
Tällaisen muutoksen saa tehdä autoon, jonka mallivuosi on 1990 tai uudempi. Mallivuosi tarkoittaa
sitä, että kyseinen automalli on ollut tuotannossa vuonna 1990.
Tämä moottorin paikan vaihto taakse on sallittu vain
silloin, kun moottori on 8, 12 tai 16-venttiilinen enintään
1650 cm3.
Tämä moottorin paikan vaihto eteen kardaani/etuvetoisissa autoissa on sallittu silloin, kun moottori on 8, 12 tai 16-venttiilinen enintään 2250 cm3.
tai
Tämä moottorin paikan vaihto on sallittu vain
silloin, kun moottori on 8, 12 tai 16-venttiilinen.
Moottorin koko sijoitettuna taakse on enintään 1650cc ja eteen 2250cc. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)
|