Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
H Camber
Liittynyt: 10 Mar 2009 Viestejä: 10
|
Lähetetty: 10.10.2010 12:57 Viestin aihe: Jokamiesluokka, Roskapönttoluokka,Historian jäänne |
|
|
Miksi ?
Painonnostolla matka tulevaisuuteen.
Turvallisuus, Nuorten työllisyyden tukeminen,Uusien autonasentajien hankittujen tietojen päästäminen jokamiesluokkaan.
Eihän kaasuttimia opetella korjaamaan ammattikoulussakaan enää. Eikö olisi ruiskuautojen aika tullut jo !!!!
Siinä muutama perustelu miksi uudet autot ja tekniikat olisi saatava käyttöön myös AKK:n sääntöjen tukemana.
Kyllä ne suuttimien vaihtajat ja bensassa käsiään uittajat ovat sota-ajan lapsia. Antakaa jo tulevaisuuden hiipiä myös jokamisporukkaan.
Tuossa esimerkiksi valmis taulukko painoihin:
010
14.2.14. Painotaulukko luokat 1 ja 2
Kuutiotilavuusluokka Paino
enintään
1050 cc 620 kg
1350 cc 700 kg
1650 cc 780 kg
1850 cc 800 kg
2050 cc 820 kg
2200 cc 840 kg
2400 cc 860 kg
2600 cc 930 kg
2800 cc 1030 kg
3000 cc 1100 kg
yli 3000 cc 1170 kg
Tilavuuskertoimet; ahdettu bensiinimoottori 1.7; ahdettu
dieselmoottori 1.5; Wankel moottori 1.8 ja ahdettu
Wankelmoottori 3.0.
Kopio sääntökirjasta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pentti Toivanen
Liittynyt: 13 Syy 2010 Viestejä: 24
|
Lähetetty: 10.10.2010 14:12 Viestin aihe: |
|
|
...vielä tuohon voisi lisätä sen häkäpönttöluokan.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Heikki Salmijärvi
Liittynyt: 23 Hel 2008 Viestejä: 78 Paikkakunta: jyväskylä
|
Lähetetty: 10.10.2010 20:34 Viestin aihe: Re: Jokamiesluokka, Roskapönttoluokka,Historian jäänne |
|
|
ommoy kirjoitti: | Miksi ?
Painonnostolla matka tulevaisuuteen.
Turvallisuus, Nuorten työllisyyden tukeminen,Uusien autonasentajien hankittujen tietojen päästäminen jokamiesluokkaan.
Eihän kaasuttimia opetella korjaamaan ammattikoulussakaan enää. Eikö olisi ruiskuautojen aika tullut jo !!!!
Siinä muutama perustelu miksi uudet autot ja tekniikat olisi saatava käyttöön myös AKK:n sääntöjen tukemana.
Kyllä ne suuttimien vaihtajat ja bensassa käsiään uittajat ovat sota-ajan lapsia. Antakaa jo tulevaisuuden hiipiä myös jokamisporukkaan.
Tuossa esimerkiksi valmis taulukko painoihin:
010
14.2.14. Painotaulukko luokat 1 ja 2
Kuutiotilavuusluokka Paino
enintään
1050 cc 620 kg
1350 cc 700 kg
1650 cc 780 kg
1850 cc 800 kg
2050 cc 820 kg
2200 cc 840 kg
2400 cc 860 kg
2600 cc 930 kg
2800 cc 1030 kg
3000 cc 1100 kg
yli 3000 cc 1170 kg
Tilavuuskertoimet; ahdettu bensiinimoottori 1.7; ahdettu
dieselmoottori 1.5; Wankel moottori 1.8 ja ahdettu
Wankelmoottori 3.0.
Kopio sääntökirjasta |
vai että sota ajan lapsia mitähän sotaa ommoy tarkoitaa..ainakaan tänään oli kisoissa paljon nuorta porukkaa. ja jos kaasutin vehkeet jäis pois niin vois mennä yks kesä aika pienillä osallistuja määrillä käytetään sanontaa että miks tappaa lypsävää lehmää?? ei tässäkaan tapauksessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Teppo Joutsi
Liittynyt: 21 Hel 2010 Viestejä: 28
|
Lähetetty: 10.10.2010 22:20 Viestin aihe: |
|
|
ommoylle vastaus:
Semmonen luokka on jo ja sitä kutsutaan Autocrossiksi ja SRC:eeksi.Jos vielä enemmän nykytekniikkaa haluaa niin sitten olis toi 1 divisioona siellä sais vielä ahtaakkin.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Taka Piru
Liittynyt: 14 Maa 2008 Viestejä: 78
|
Lähetetty: 11.10.2010 00:53 Viestin aihe: |
|
|
Jos ei tiedä perusteista hevon läjääkään niin miten voi pelailla uuden tekniikan kanssa...
Tai no niin nehän lyö tietokoneet kiinni ja ihmettelee vikaa kuin paremmassakin korjaamossa, taannoin kävi juurikin niin että viikko jos toinenkin vierähti ja osaa vaihtoivat kunnes vanhankansan mies kysy että saako se bensaa? Ky...ky..kyllä kai ja kun koittivat kuunnella pumppua niin jaa vikahan oli siinä. Se nyt vaan ei näkynyt viä siinä hienolla laitteella.
Näillä mennään mitä mitä meille annetaan Loput saavutetaan _________________ Se jolta kuollessaan löytyy eniten romua ON VOITTAJA. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|