Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JUSA
Liittynyt: 18 Hel 2008 Viestejä: 96 Paikkakunta: Lappila
|
Lähetetty: 10.08.2010 13:01 Viestin aihe: |
|
|
Mutta se h-kaavio tarvitaan silti. Joten pakko varmaan tosiaan lukita prätkän laatikko jollekin vaihteelle ja käyttää normi laatikkoa. Ja jos ei välitys ole sopiva radalle niin tuikkaa pienempää tai suurempaa prätkän laatikosta varikolla konetilasta mutta kuitenkin sillä tavalla ettei ole ajon aikana käytettävissä.
Siinä hayabusassa oli ketjuveto busan laatikosta omalle laatikolleen. tuttu oli tehnyt kyseiseen autoon osia... _________________ Toyotismia toisessa polvessa jo vuodesta -70 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sami kleemola
Liittynyt: 10 Hel 2008 Viestejä: 161
|
Lähetetty: 10.08.2010 13:59 Viestin aihe: |
|
|
No siinä tapauksessa, auton omaa lootaa käytettävä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Antti Salmi
Liittynyt: 14 Tam 2008 Viestejä: 361 Paikkakunta: Keskeinen Suomi
|
Lähetetty: 10.08.2010 14:14 Viestin aihe: |
|
|
tpulkkinen kirjoitti: | jppkoo kirjoitti: |
Millä saat moottoripyörän koneeseen pakin?
Ne ei kestä väärinpäin pyörittämistä. |
Hammaskehä vetarissa tai kardaanissa, jota sitten toisella startilla pyöritetään taaksepäin (vaihde vapaalla tai kytkin pohjassa) |
Ja aattele, olis jokkis keihäänkärkenä taas kun ajeltas "hybridillä" ... Ja laittais vielä lataamaan akkua kun mennään etiäppäin... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Markku Kankare
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 272 Paikkakunta: Somero
|
Lähetetty: 11.08.2010 09:28 Viestin aihe: |
|
|
Moro
En nyt päätä pölkylle laita, mutta tietääkseni muun kuin auton moottorin käyttö on kielletty. Asiaa kyseli aikanaan J. Halttunen AKK:n suunnasta. Samaan hengenvetoon kiellettiin myös moottorikelkan koneen käyttäminen.
T. Markku Kankare |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JV
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 132 Paikkakunta: Nakkila
|
Lähetetty: 11.08.2010 09:44 Viestin aihe: |
|
|
Jep, ei saa käyttää kuin auton moottoria, ainakaan kysyttäessä ei sallittu. Täällä olisi jo 15 vuotta sitten tehty 2-tahtinen 1650-kuutioinen V4-moottori Fiiun perään perämoottorin koneesta. Luojan kiitos sitä ei hyväksytty... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
petri korpela
Liittynyt: 25 Tam 2008 Viestejä: 140 Paikkakunta: kaustinen
|
Lähetetty: 11.08.2010 12:13 Viestin aihe: |
|
|
Mutta sikälimikäli sääntökirjan porsaanreikää kerkee käyttämään ennenkuin tulee lisämääräys asiasta, on se sallittua. Mustaa kun ei ole valkoisella vielä. Mutta uskoisin että liigafinaalin aamuna viimeistään on joten turhaa tuo taitaa olla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyrki Koivula
Liittynyt: 04 Lok 2008 Viestejä: 63 Paikkakunta: Laihia
|
Lähetetty: 11.08.2010 16:10 Viestin aihe: |
|
|
petedad kirjoitti: | Mutta sikälimikäli sääntökirjan porsaanreikää kerkee käyttämään ennenkuin tulee lisämääräys asiasta, on se sallittua. Mustaa kun ei ole valkoisella vielä. Mutta uskoisin että liigafinaalin aamuna viimeistään on joten turhaa tuo taitaa olla. |
Ja onneksi niis koneis on niinpaljo tekemistä että kestää lähdöt ja repimisen et saattaa aika loppua ennen liigaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ari Alanen
Liittynyt: 14 Maa 2010 Viestejä: 27 Paikkakunta: Nurmo
|
Lähetetty: 02.09.2010 18:50 Viestin aihe: |
|
|
ford31 kirjoitti: | No siinä tapauksessa, auton omaa lootaa käytettävä. |
Kannattaa käyttää sitten suorakytkentää,muuten ei tule toimimaan....koska se tehdään mp:n kytkimellä ja jos ei ole kytkyloota niin pyörän laatikossa vielä reilusti pyörimistä kun vaihdetaan pykälää.On myös aikanaan kysytty AKK:lta käyttää Mp/kelkan konetta>vastaus oli kielteinen.
Roadsportissa sallittu .>Jos porsaan reikä vielä voimassa niin meiltä löytyis 2 kpl imppejä R1 koneella/Hewlandin laatikolla. Ehtii liigassakin http://alanenmotorsport.suntuubi.com/ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|